???????? Επισκέπτης
| Θέμα: ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΝΕΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Παρ Φεβ 08, 2013 5:20 am | |
| ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΝΕΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Μούλος Ο "Μούλος" είναι ένα πουλάκι!! Πώς είναι ο "Φλώρος", ε κάτι τέτοιο! Χαρακτηριστικό παράδειγμα ΜΟΥΛΟΥ με την κυριολεκτική έννοια και τη μεταφορική είναι ο ????????????? a) Πουλάκι! b) Μοχθηρός και μνησίκακος προκαλώντας συνέχεια δυστυχία στον κακόμοιρια c) Μπάσταρδος (Ουδέποτε έχουμε δει τον πατέρα του)
μόρφωμα Στην Πολιτικη και την Διπλωματια το νέο κόμμα αποτελεί ένα ιδιότυπο πολιτικό μόρφωμα Στην ιατρική κάτι παθολογικό με συγκεκριμένη ή μή μορφή-σχήμα και μέγεθος μόρφωμα σφαιρικό κυστικό, μεγέθους μανταρινιού μόρφωμα ακανόνιστο συμπαγές με μέγιστο μήκος 5 cm όποιο θέλει επιλέγει ο κάθε ένας
μπινές Ο αμφιφυλόφιλος, ο αρεσκόμενος τόσο να τον «δίνει» όσο και να τον «παίρνει», (με άτομα του ίδιου φύλου, βεβαίως-βεβαίως!).
Στην καθομιλουμένη, κάτι χειρότερο από τον φούστη, υπό την έννοια ότι ο ένας έχει προκαθορισμένα «γούστα», ενώ ο άλλος είναι «απρόβλεπτος». Π.Χ 1. - Ωχουουου!!!! Άσε με που μου αναφέρεις αυτόν τον μπινέ. 2. - Ξέρεις τι μπινές είναι αυτός... Μακριά! Εξου και η μπινιά Η κατ' εξοχήν ασχολία του μπινέ (εκ του τουρκικού binmek (=«καβαλικεύω»), του ωραίου αυτού τυπάκου που και τον παίρνει και τον δίνει (πονάς Μανωλιό; πονάνε ρε τα παληκάρια. Αυτή η απρόβλεπτη συμπεριφορά του μεταφορικά περιγράφει εκείνες τις αψυχολόγητα κακές ενέργειες που κάνει κάποιος και δεν ξέρουμε από πού μας ήρθε. Στην σχετική κλίμακα μέτρησης μεγέθους τοιούτων συμπεριφορών, η μπινιά κατέχει περίοπτη θέση, πάνω από την φουστιά, την πουτανιά που περιέργως δεν υπάρχει ακόμη καταγεγραμμένη και τέλος την πουτινιά, με την αυτή φθίνουσα σειρά σπουδαιότητας. - Δεν το περίμενα αυτό ρε πούστη μου... - Ε, είσαι μαλάκας. Φαινόταν απ' την αρχή ρε Πέρι. - Μα να μου κάνει τέτοια μπινιά η Λίλιαν; Η Λίλιαν; - Ναι ρε σκατόγερε, σιγά μη καθόταν κι άλλο το μωρό με τη μούρη σου...
Χτύπησε το κουδούνι σχολάσαμε για σήμερα αύριο συνέχεια του μαθήματος...
Υ/Σ:όσοι καταλάβατε το μάθημα το καταλάβατε οι υπόλοιποι μεταξεταστέοι.
|
|